Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi
Czy zajęcia są opłacane przed czy po lekcji?
Spotkanie opłacamy na końcu procesu rezerwacji, czyli przed zajęciami. Dopiero wówczas termin może zostać potwierdzony przez korepetytora.
Co jeśli chcę przełożyć lub odwołać zajęcia?
Co w przypadku kiedy korepetytor odwołał zajęcia?
Korepetytor ma prawo odwołać zajęcia na 12 godzin przed zajęciami, chociaż prawie nigdy się to nie zdarza ;) Jeśli odwoła zajęcia nie zachowując tego wyprzedzenia, uczniowi przysługuje zastępstwo online w ten sam dzień lub następne zajęcia za 50% ceny.
Czy można zarezerwować tylko 1 godzinę zajęć?
Oczywiście, można wykupić 1 zajęcia, poznać korepetytora i dopiero wówczas zdecydować się na kolejne. Wtedy też można rezerwować je pojedynczo lub z wyprzedzeniem na cały miesiąc. Jak nam wygodniej ;)
Czy ktoś może zarezerwować termin, który wcześniej ustaliliśmy z korepetytorem?
Zgodnie z Regulaminem strony to uczniowie, którzy regularnie i od dłuższego czasu współpracują ze swoim korepetytorem mają pierwszeństwo do terminów, nawet w sytuacji kiedy nie zdążyli zarezerwować terminu w Serwisie.
Ile czasu przed zajęciami muszę je zarezerwować?
Strona pozwala wykonać taką operację do 12 godzin przed korepetycjami. Natomiast jeśli jest taka możliwość, dla lepszej organizacji pracy, lepiej zrobić to wcześniej.
Dlaczego podczas płatności system dolicza 3,99 zł?
System dolicza 3,99 zł tylko wtedy kiedy pod koniec rezerwacji, przy płatności, zaznaczymy wszystkie zgody. Jest to opłata dodatkowa i nieobowiązkowa za POK (Program Ochrony Klienta). https://hotpay.pl/program-ochrony-klientow/